Tuesday, 29 October 2013

Penatnyerr...

Assalamualaikum guys..


nampak tak perkataan kat atas tu..nysa betul-betul penat siapkan PBS ni..sampai pukul lima lebih nysa kene jaga nk siapkan PBS..huarghh..tepat jam  5.30 pagi nysa kene bersiap untuk ke sekolah...arghh..pagi ni nysa ade presentation..hmm,ni yg buat lgi pening ni sbb nysa kene buat presentation pengiraan...bila lah PBS ni nk tamat..CIKGU PERIKSA KAN DH HABIS KENAPA ADA PBS LAGI...hmmm..macam ni lah budak-budak PBS..rasa mcm dh jdi budak U plak...hahaha..k bye ..loceng dah berbunyi mase tuk bersiap...assalam ^_^

Saturday, 19 October 2013

Nysa + New Baju Blog & Hiatus


assalamualaikum , blog nysa baju baru sekarang , paan yang buat masehh ^^-

Nysa + New Baju Blog & Hiatus


assalamualaikum , blog nysa baju baru sekarang , paan yang buat masehh ^^-