yourURL.blogspot.com
cirque de couleurs

© copyright!♥
desing by Helle.M & graphic You're mine. ♣.

Thanks
for your visit.!

author inf. site tag!♥ affiliates
welcome.
Te Doy La Bienvenida, Un Blog Que Se Dedica Especialmente A Hacerte Feliz Sin Importar El Que Diran!♥ Aparte De Otorgarte Otros Espacios Interesantes Para Pasar Un Lindo Rato Curioseando.

GIVEAWAY SAYA NAK TEDDY BEAR BY FARISHA
01:22 !♥ Monday, 19 August 2013
+
HIKAYAT TEDDY BEAR
---------------------------------
Bila ku hanya sesaat bagimu
Jangan biarkan ku terlanjur menyayangmu

Aku tak sanggup jauh darimu
Kerna kau yang membuat aku menyayangmu


Kamu saja yang mampu membuat tidur ku lena
Kamu saja yang mampu membuat mimpiku indah
Kamu saja yang mampu membuat diriku gembira



Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku
Ku merasa tlah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada
Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita
Takkan ku sia-siakan kamu lagi
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                     
                                                                                                                                                                                          

Sempena Hari Raya Adilfitri 2013,
Farisha telah mengadakan Giveaway hebat
yang menawarkan Hadiah Teddy Bear sebagai hadiah utama
Dijemput semua sertai Giveaway ini
Siapakah peserta bertuah yang akan memenangi Hadiah ini??
 Klik SINI Untuk join & Lihat hadiah
Giveaway ini sah dari 19-08-2013 sehingga 09-09-2013
Pemenang akan diumumkan pada 10/09/2013
Good Luck semua ^.^


Awak semua nampak tak teddy bear kat atas ni.....Nysa nak teddy bear ni sebab Nysa nak bagi kepada adik Nysa sebagai hadiah atas kecemerlangan dia dalam pelajaran....dia ade minta kat Nysa teddy bear tapi apakan daya Nysa bukannya anak orang kaya....so,Nysa harap sangat2 teddy bear ni jadi milik Nysa......'kau ni Nysa bukannya kau sorang je yg nk dapatkan teddy bear ni orang lain pun masuk contest ni juga'.......walau macam manapun kita bersaing secara sihat ye......Peserta yang lain good luck tau Nysa ucapkan :)